Tilbake til Praktisk Informasjon

Klage

Vi vil at du skal være fornøyd med den hjelpen du har fått fra oss her i SONOR.

Hvis du ikke er fornøyd setter vi pris på at du tar kontakt.

Slik går du fram for å klage.

  1. Ring oss og snakk med din veileder der du redegjør for din klage.
  2. Send en skriftlig klage til vår daglige leder på e-post: kjetil@sonor.no. Benytt klageskjemaet du laster ned under.

Last ned vårt klageskjema her.

For ytterligere spørsmål vedrørende vår klageprosess, ta kontakt med daglig leder:

Kjetil Kleivmyr-Sandvoll // kjetil@sonor.no // TLF: 73 08 97 31

Du har valgt:

Lukk

Registrer deg for gratis studieveiledning

Ved å registrer deg blir du tildelt en veileder som vil hjelpe deg kartlegge dine muligheter for videre studier i utlandet.
Din veileder er tilgjengelig for å svare på dine spørsmål gratis og uforpliktende.
  • Kontaktdetaljer

  • Postadresse

  • Hvor har du hørt om SONOR?

  • Karakterer

  • Hva vil du studere?

  • Studiestart

    Nyhetsbrev 1 til 2 ganger per måned hvor Mailchimp er databehandler. E-postadressen lagres i en egen database, deles ikke med andre og slettes når du sier opp abonnementet eller når den blir inaktiv.