Tilbake til Praktisk Informasjon

Klage

Vi vil at du skal være fornøyd med den hjelpen du har fått fra oss her i SONOR.

Hvis du ikke er fornøyd setter vi pris på at du tar kontakt.

Slik går du fram for å klage.

  1. Ring oss og snakk med din veileder der du redegjør for din klage.
  2. Send en skriftlig klage til vår daglige leder på e-post: kjetil@sonor.no. Benytt klageskjemaet du laster ned under.

Last ned vårt klageskjema her.

For ytterligere spørsmål vedrørende vår klageprosess, ta kontakt med daglig leder:

Kjetil Kleivmyr-Sandvoll // kjetil@sonor.no // TLF: 73 08 97 31

Du har valgt:

Lukk

Få studieveiledning – helt gratis!

Visste du at universiteter i Storbritannia krever en akademisk referanse i søknaden din? Eller at ulike universiteter har forskjellige krav til språktester?

Det kan være vanskelig å finne ut hvilke krav som gjelder, og hvordan dine muligheter for å studere i utlandet er. Rådgiverne i Sonor har selv vært utenlandsstudenter, og svarer mer enn gjerne på spørsmål!

Registrer deg ved å fylle ut skjemaet, så tar en veileder kontakt med deg og hjelper deg å kartlegge mulighetene. Veiledningen er gratis og helt uforpliktende – og du kan spørre oss om alt du lurer på.
  • Kontaktdetaljer

  • Postadresse

  • Hvor har du hørt om SONOR?

  • Karakterer

  • Hva vil du studere?

  • Studiestart

    Nyhetsbrev 1 til 2 ganger per måned hvor Mailchimp er databehandler. E-postadressen lagres i en egen database, deles ikke med andre og slettes når du sier opp abonnementet eller når den blir inaktiv.