Markedskommunikasjon i New York

Let's get down to business!

Markedskommunikasjon kan være midt i blinken for deg som er kreativ og liker å være i forkant av utviklingen. Få erfaringen du trenger i New York City.

Beliggenheten på studiestedet er ekstremt viktig når du skal studere markedsføring – der leverer Berkeley College. Går du ut fra Grand Central og rundt hjørnet, kommer du til Berkeley College. Universitetet ligger et steinkast fra noen av de viktigste merkevarene i verden. Det gir deg det perfekte utgangspunkt for din fremtidige karrière.

Vær utadvent, ta initiativ og benytt deg av alle ressursene Berkeley College har å by på! Dette kan bli ditt livs viktigste semester.

Din unike opplevelse i New York City

  • Campus midt på Manhattan, NYC!
  • Små klasser, mer individuell oppfølgning.
  • Fleksibel undervisning med morgen-, formiddags- og kveldsundervisning.
  • Forelesere med industrierfaring fra de store motehusene.
  • Over 7000 studenter totalt og nesten 450 internasjonale studenter på campus.

Les mer om selve universitetet hvor all undervisning foregår her.

Hvordan fungerer gap year-programmet i markedskommunikasjon ved Berkeley College?

Gjennom SONOR søker du opptak ved Berkeley College som study abroad-student. Velg mellom denne skreddersydde studiepakken eller sett sammen fagene dine selv. Din veileder kan hjelpe deg med å plukke ut aktuelle fag for deg.

Når du har fått godkjent fem fag, tilsvarende 15 amerikanske credits er du fulltidsstudent og har rett til støtte fra Lånekassen.

Hva kan jeg studere?

Markedsføring bygger på kunnskap fra ulike fagdisipliner, som for eksempel økonomi, psykologi og sosiologi. Du kan velge om du ønsker å studere markedsføring for seg selv, eller som en del av en utdanning i ledelse eller lignende. Noen markedsføringsstudier fokuserer mest på den kreative siden av faget, mens andre har fokuset på den økonomisk-administrative delen. Noen elementer vil uansett gå igjen i alle utdanninger innen markedsføring.

Typiske fag for studiepakken

Explores current and emerging forms of digital and social media and how to leverage them to build brands and engage customers.

Fakta om faget:

  • 3 credits -> 6 studiepoeng
  • Undervisning på engelsk

 

Provides students with a comprehensive treatment of brands, brand equity, and brand management. This course includes the design and implementation of marketing programs and activities to build, measure, and manage brand equity.

Fakta om faget:

  • 3 credits -> 6 studiepoeng
  • Undervisning på engelsk

 

Topics include techniques for entering and leveraging international markets, the elements of an international marketing mix, and the cultural influences on marketing management and strategies.

Fakta om faget:

  • 3 credits -> 6 studiepoeng
  • Undervisning på engelsk

 

Provides students with a comprehensive treatment of brands, brand equity, and brand management. This course includes the design and implementation of markeing programs and activities to build, measure, and manage brand equity.

Fakta om faget:

  • 3 credits -> 6 studiepoeng
  • Undervisning på engelsk

 

Explores the diverse environment, management concerns, financial issues, and marketing questions faced by international business organizations. Students gain a heightened global awareness as they seek the knowledge and skills needed to function competitively in an increasingly interdependent world.

Fakta om faget:

  • 3 credits > 6 studiepoeng
  • Undervisning på engelsk

 

* Merk at dette er typiske fag. Hvilke fag som er tilgjengelig fra semester til semester kan variere noe.

Få gratis studieveiledning

Registrer deg her